دلایل پر شدن چاه فاضلاب

پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است هر زمان و در هر ساختمانی اتفاق بیفتد. چاه های فاضلاب  منازلی که در قسمت های کوهستانی شهر قرار گرفته اند (جنس خاک آن ها سنگی باشد) کشش و جذب آب کمتری دارند و همین امر باعث پر شدن پی در پی چاه فاضلاب آن ساختمان ها طی چند سال کوتاه می شود ولی چاه هایی که دارای کشش و جذب بالایی هستند (جنس خاک آن ها شنی است) ، معمولا طی سال های طولانی تر (معمولا بین 20 تا 25 سال ) پر می شوند.ولی معمولا چاه ها از جنس خاک معمولی هستند.در هر صورت برای اینکه چاه ساختمان کشش بیشتری داشته و آب بیشتری را در خاک نفوذ دهد باید پس از تخلیه کردن چاه ، شروع به لایروبی چاه فاضلاب کنیم تا لایه های دیواره های چاه کنده شده و آب راحت تر به زمین نفوذ کند.

یکی دیگر از شرایط پر شدن چاه فاضلاب ، عمق فاضلاب است.هر چه عمق چاه بیشتر باشد و یا اتاقت های بیشتری در کف چاه ایجاد شده باشد ، فاضلاب دیر تر پر خواهد شد.در صورت پر شدن چاه فاضلاب کافیست با ما تماس بگیرید تا با مشاوره و بازدید رایگان در خدمت شما باشیم.لطفا برای دیدن قیمت بر روی قیمت تخلیه چاه و برای دیدن شماره تماس بر روی شماره تلفن تخلیه چاه کلیک کنید.

کنترل کردن چاه فاضلاب (مادر چاه)

چاه فاضلاب دستشویی و توالت اگر پر شود ، مخاطراتی را بوجود می آورد. اگر به موقع خالی نشود ، خطر ریزش چاه پیش می آید که خسارات جانی و مالی فراوان در بر دارد. بویژه اگر چاه فاضلاب در قسمتهای داخلی ساختمان واقع شده باشد.